torsdag 30/9 , sista september.

tjolllaahopp allihopa :)
I måndags gick jag & lina på friskis & svettis och köpte årskort där, känns riktigt skönt att få starta och träna, vi började med ett jympa/bas pass och det var faktiskt roligt, inte så jobbigt men lagomt medans man vänjer sig ;)
 I tisdags kom Elin hit upp till övik och la i lite mer slingor i håret och vi klippte till luggen lite oxå :) blev bra! vi han även med en sväng ner på stan! sedan vid 5tiden kom lilla emmy hit till lägenheten för anna & olov skulle på bio, vi skulle vara barnvakt, vilket alltid är lika roligt !:)
 igår onsdag jobbade jag 6.30-16.00 och efter det åkte jag & joel ut till anna & emmy, åt middag där och var kvar där under kvällen, joel skulle vara chaffis åt olov ;)
 idag torsdag var jag ledig från jobb, så det blev att tvätta, städa hela lägenheten & nu ikväll har jag & lina varit på friskis & svettis igen, ikväll gick vi på styrka/bas, vilket känns i musklerna nu vill jag lova,men det är skönt :)
i morgon är det fredag och helg, så vi åker hem till körning, det ska bli roligt :)

allt för mig ikväll,  pusss :) /m





p.s. min joel är världens finaste pojkvän!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0