torsdag 16/9

Hej :)
när jag kom hem från jobbet imorse (jobbat natt) gick och la mig och älsklingen klev upp, och när jag nästan precis somnat, ja då börjar någon elak människa att borra så det levde om i hela j*vla huset  ;o haha leesss!!!  men tillsist somnade jag nog endå och sov till kl 14 ;o hahah. sedan kl 15 kom joel hem och då spelade vi lite guitar hero :) roligt roligt,men jag tror att jag måste öva liite mer för att kunna klå gubben ;) haha.
till middag blev det baconröra och mackisar, gott :) sedan blev det dusch och efter de tv och mys med gubben:)
nu ser vi idol och snart ska jag åka iväg och jobba igen :P men sista natten av tre nu, skönt!:)
ne nu ska jag kika lite, och packa ihop de jag ska ha med mig på jobbet.

tjiingeling :*

/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0