onsdag 13/10

heeeeej :D

i morse kom jag hem typ 10över7 kröp ner brevid gubben, varmt & skönt :)
 sov till kl 13 och det var bra för ska iväg och jobba natt snart igen!
 på eftermiddagen åkte jag & joel iväg och köpte lite kompisar till vår fisk bubblan :D
 och sen rengjorde jag kulan, och lät dom tre nya firrarna oxå flytta in :)
 så nu bor inte bara jag, joel &bubblan i lägenheten,utan även Toralf, frasse & majjsan ;)

tittar på "bonde söker fru" nu, hahah sjukt kul att titta på deras 5minuters dating ;)
 älsklingen är duktig och står och diskar för att hinna innan "carina berg flytta in".

ne orkar inte skriva mer nu, ska strax åka iväg på jobbet,skriver kanske en rad i morgon!

puss & kram /m


joel
eric alexander norman, jag älskar dig av hela mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0