söndag idag, slut på helg!

HEJ :)

sköön helg har det varit iaf :)
vi var som sagt hos anna, olov & emmy i fredags, leif kom oxå!
vi åt först god middag, grekiskpytt. sedan blev det film och godis :)
på lördag morgon klev jag upp 10 i 7 för att jag skulle iväg på jobbet.
var roligt att jobba när man väl kom dit och jag slutade kl 14 så inte så långt pass.
efter jag jobbat åkte jag och älsk ut på naturkompaniet och kikade efter vinterkläder.
men jag hittade ingenting, så jag får leta vidare och hoppas att jag hittar ngt,
för på påsklovet ska vi till fjälls, "hela familjen" (min familj, joel & sundells) :D
aja, senare åkte jag och joel upp till Leding, åt mat tog det bara lugnt,
såg på nå film med leif och hade det mysigt :)
idag vaknade vi vid halv 11 låg kvar och drog oss ett tag
 sedan klev vi upp åt frukost sedan gick vi ut i det underbara vädret.
var några +grader och strålande sol från klarblå himmel :))
vi åt lunch ute, grillade hamburgare ;D
en stund innan jag gatt åka in mot stan kom anna,olov och emmy upp oxå.
han träffa dom en liten stunde sen åkte jag iväg och jobbade :)
nu är både jag och gubben i lägenheten igen och kikar på "johan falk".
men tv4 har ju nyheterna mitt i filmen jämt så nu står älsk i duschen och jag blogga ;d

men måste kika nuuu :) hörs.
puss&kram

joel, jag älskar dig så mycket, du gör mig glad <3


Kommentarer
Postat av: Din Joel!

Och jag Älskar dig me gumman!<3

2010-03-21 @ 22:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0