onsdag :)

hej hej :)

bra dag idag tycker jag :)
började med "etik och livsfrågor" där vi hade "klassråd" och sedan student-prat :D
känns verkligen att det börjar närma sig och det känns så himla roligt (y)
jaja, efter det hade vi "AKK" då vi fick prova på att vara blinda, en sjal för ögonen.
vi fick några riktigt goda skratt då vi skulle gissa personer osv.
men såklart så stod B.D (björn dannberg) för det allra roligaste :'D hahahahha.
lunchen var riktigt god idag, jag åt mackisar, köttfärssås & morötter.
efter lunchen hade vi "idrott" fick visa upp HLR för läraren så hon ser att vi kan.
efter det sprang jag 3km på löpbandet ;p slutade efter gympan idag, så kl 13slutade vi.
jag gick hem, duschade sedan la jag mig och sov ett tag på sängen, så sköönt :)
och vid tjugo över 3 började jag med maten så det skulle vara klart då joel kom hem!
jag gjorde kyckling,wook och nudlar ;) smarrigt värre!
efter maten såg jag och älsklingen lite på "fullfrys" så roligt även fast vi sett de 100ggr.
strax efter kl18 gick vi ner i tvättstugan, hade tid 18-22 :)
så nu äre tvättat typ 5maskiner, riktigtr skönt att ha det gjort, tvättade alla
handdukar, sängkläder och mattor oxå, därför det blev så mycket :)
vid 20tiden kom emma & emil förbi och fikade, riktigt trevligt tycker jag.
det borde vi göra mer ofta! :)

nu ska jag gå och bädda ner sängkläderna i sängen igen och packa upp resten!
hareee bra! :) pusss&kraaaam /m

tjiiing <3

joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel joel
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0