onsdag idag! :)

tjena snyggingar! :)

skola idag igen, som vanliiiigt! började med lite "etik och livsfrågor"
efter det hade vi "AKK" (Alternativ och Kompletterande Kommunikation)
lunch åt jag med emma, B.D och simon, fiskgratäng, eeeuuw, inge vidare!
efter vi käka så sprang emms och jag ner på stan, hon skulle kika fotbollsskor.
blev inga, utan hon handlade lite mackisar och mjök ist.
vi gick även och träffade joel & olov som hade varit och käka lunch på stan:)
efter vi gjort det vare upp på skolan igen för idrott, blev en liten springtur på löpbandet
sedan gymmade jag och B.D lite ;) kändes bra!

jag och joel laga go mat idag oxå, idag var det nå slags hamburgare av så slag
med feta ost och massa annat gott i, blev jätte lyckat :)
jag och gubben har även varit duktiga och städat ur en garderod och tagit upp
på vinden till förådet sånt man inte anväder osv, känns bra! blev mer plats till
sånt man använder mer ofta, och städsakerna får stå för sig själva.
nu ska jag gå och borsta tänderna sen krya ner i en renbäddad säng med älsklingen!
sov så gott, godnatt <3 pussssssss

joel, du är underbar och jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0