måndag :)

tjena tjena :)

helgen har besått av jobb åså har jag umgåtts med älsk & hela hans familj osv :)
mycket bra helg tycker jag!
idag har jag inte gjort så mycket, vare på skolan osv
ikv har jag och joel varit upp på mitt jobb en sväng för jag ville kika lite på
deras mediciner innan i morgon då jag ska få ny delegering :)
åså fick ju joel se hur det ser ut på mitt jobb! ;p
nu blire att kika på "håkans bar" sedan följs det av något annat bra program,
och mys med min underbaring!¨<3


pussss&hej /m


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hej ! Ja men detsamma ! Det är alltid lika kul att träffa på dig, dock blir det alltför sällan. Men självklart kan jag fixa det :)

2010-08-04 @ 11:47:07
URL: http://viewsoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0