måndag idag, ny vecka nya tag :)

hallåååjaaaa gullisar ! :)

började kl 9 idag, skönt. emms och jag hade projektarbete.
efter det hade vi svenska, tråkigt som vanliigt.
på lunchen hämtade jag ut min ring (18års present) på guldfynd.
blev riktigt nöjd med den :) det är en såkallad västerbottenring.
efter lunchen så hade vi AKK, övade på att läsa och skriva punktskrift :)

efter skolan gick jag hem åså kom älsklingen oxå hem, vi skrev en inköps
lista som vi faktikst glömde hemma sedan åkte vi och handlade ;P
när vi kom tillbaka började joel med maten och jag städade lite osv.
käkade och sedan åkte vi ut till anna, olov & emmy.
Joel och Olov var nere i garaget och skruvade medans jag sydde upp gardiner.
efter jag gjort det lekade jag lite med sötskrutten emmy :))
kikade även lite på "Håkans bar" när joel & olov kommit in.
jag och joel åkte hem igen vid kvart över 9 ungefär.
hängde upp dom ny uppsydda gardinerna direkt, det blev jätte fint :)
har precis ätit en avocado och kikar just nu på tv och bloggar såklart.

I morgon kommer mormor & morfar hit och hälsar på mig och älsk.
det ska bli roligt, vi ska bjuda på kladdkaka :D 
ne nu ska jag kila!
tjiiing ;*


min joel är bäst




Kommentarer
Postat av: Carro

tack så mycket :) kramar

2010-03-23 @ 09:29:19
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0