längeeeesedan ;o

tjooo 1000år sedan jag skrev, men men! ;)

nu tänker jag absolut inte skriva nått dumt att jag ska försöka börja igen.
nog lättare om jag bara skriver när jag känner för det :D

idag vare skolaa, precis som vanligt ! ;o
sedan gick jag och emms hem till henne och jobbade på vårt PA :) kännsbra.
älsklingen kom dit en sväng när han hade slutat sedan gick vi hem.
lagade en riktigt god omelett m. bacon, rödlök och persilja :) mumms!
sanni är här och joel ligger och sover, funderar på att väcka han,
så vi kan gå ut med sanni :)

OP3, det känns bra att vi har börja planera lite inte för "the big day" (studenten) 
för den som inte förstod att det var de jag mena ;)

fick även collegetröjan idag, riktigt snygg! blev braare!
 ne nu ska jag göra ett försök att få upp gubben ur sängen!

hare braaa, tjiiiing<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Joo snart kommer den nog =) kram

2010-03-16 @ 20:38:04
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0