Din Joeel!

Till dig Malin!

Malin norlander! Du är de underbaraste som finns jag älskar att se på dig! :)
Du får mig att le varje gång du tittar på mig!
När du kramar om mig så blir jag varm i hela kroppen och känner massor av kärlek!<3
Mina känslor till dig går inte att beskriva me ord!
Men en sak är säker de är att jag kommer alltid att stå vid din sida och stötta dig i vått och torrt!
Tillsammans klarar vi allt :)
Jag känner mig verkligen älskad av dig, varje dag me dig känns som att sväva på moln! :)
Du är helt enkelt bäst!<3
Jag vill bara säga en sak Malin, och de är att jag älskar dig verkligen!
Du har verkligen fått den största och finaste platsen i mitt hjärta! Och där kommer du alltid ha en plats!<3

/ Joel norman!

I love you! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0