tisdag 12/1

hejsan ;)

vanlig dag idag, började morgon med en ny kurs, filmkunskap hette den. Vi satt bara och tittade på film sedan gjorde vi inge mer ;o :P hahah soft. Efter det vare matte B, och det var lika jäkla svårt som vanligt ;s blää. men men. till lunch vare pasta och skinksås, riktigt gott :) träffade även min söta elinB efter maten, det var läängesedan så det var roligt.  historia 1,5 timme sedan slutade jag. gick hem gjorde inte så mkt, vila ett tag sedan kom joel hem oxå :) vid lite innan 6tiden kom mamma förbi en sväng och kikade på fiskarna och hämtade lite matlådor ;p sedan käkade jag och gubben :) nu ska vi fortsätta kika på tv,"jag ska bli stjärna". vi höörs! pusss&kram

joel eric alexander norman, <3


Kommentarer
Postat av: Emil:)

Haha, filmkunskap! Lätt jäkligt najs det! :)

2010-01-13 @ 21:56:04
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0