söndag 10/1

tjiini :)

söndag idag = slut på helg ;/  uschh. men men inte så mkt att göra åt det men bara en vecka i skolan nu sen är det praktik i 5 veckor som gäller :) det blir najs! idag har älskligen och jag inte gjort så mycket, sov ut även idag (a) sedan gick vi ut och gick en sväng i det fina vädret. grymt skönt ute idag. vi gick in till sundells där elin & frida var hemma åså var även sunkan där :) jag o joel fick varsitt armband av lillfrida ;P snällt av hon.  vid 5tiden åkte jag till ullånger på fotbollsmöte :) känns skönt att det snart drar igång igen! efter det åkte jag hem och packade åså sen åkte jag och joel upp till lägenheten, elr vi var och handlade en sväng först :) vi tittade på "i en annan del av köping" oxå, så goo dom är.  jag damtorkade lite i lägenheten oxå. ne nu ska jag gå och borsta tänderna sedan krypa ner brevid hjärtat :)  pusspusss godnatt

du gör mig så lycklig <3



Kommentarer
Postat av: Din Joel!

DU är bäst gumman! <3

2010-01-10 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0