måndag 11/1

tjingeling :)

dagen började med en planerad sovmorgon, som råkade övergå till extra lång sovmorgon, dvs jag försov mig! haha sjukt dåligt gjort av mig ;o :P men men inte så mycket att göra åt saken. jag stannade hemma resten av dagen oxå, kändes onödigt att gå och jag kände att jag behövde en riktigt slappar dag hemma i lägenheten och bara fixa och dona.  vid halv 4 iaf hämnade jag älsklingen uppe på parkskolan för att vi då skulle på "elkedjan" och köpa lampor till badrummet. gick fint det, och sedan bar det iväg ner på Djur Magasinet för att köpa fiskar ;) blev 2 st iaf en svart och en vit, jätte fina :) inga namn på dom ännu men det kommer så småning om :D sen när vi varit hemma o lämnat dom åkte vi ner på OKQ8 för att tvätta min bil, efter en sväng till själevad och lite hit o dit så blev den tvättad och det blev jätte bra! ;P efter det blev det att åka till anna och olov för att käka osv, verkligen super god mat :) sedan satt vi bara och pratade och myste med lilla emmy =) vid9 tiden åkte Joel och Olov på innebandyträning så då undertiden satt jag, anna och lillan och kikade på tv o tog det lugnt. tack för sällskap och en trevlig kväll :)
nu blire sova:) godnattt och sov så gott sötnosar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0