Lördag 9/1

hejsan :)

blev inte att jag skrev ngt igår så här kommer det:
dagen började med skolaa, hade nationella tal i svenska, gick väl rätt bra det. Efter skolan gick jag hem till lägenheten där älsklingen väntade, vi packade och plockade lite för att senare åka hemöver till nordingrå :) men först svängde vi in i själevad till Anna(joels syster), Olov & lilla Emmy för att hälsa på och mysa lite med lillan :) vi var där i lite mer än en timma tror jag.  Direkt när vi kom hem till körning vare mat på bordet för mamma o pappa skulle iväg på revy i kramfors. efter dom åkt gick jag o Joel en sväng med sanni och senare åkte vi in på hallen för att titta på hockey. Höga Kusten mot AIK-härnösand, matchen slutade 4-3 till HKH, snyggt jobbat ;) kimpa fick även sätt dit en, grattis vännen. Efter hockeyn åkte vi hem igen, johan följde med mig o joel :) vi satt och såg tv osv, senare kom mamma & pappa hem så spelade vi sällskapsspel ;P minns inte vad det hette men det var snarlikt spelet "med andra ord" :D efter det lite mer tv sedan körde jag hem johan.

idag har varit en riktig slappardag, skön sovmorgon sedan frukost och lite plock nere, vid typ 1tiden kom sundells hit på fika, hela familjen ;) trevligt trevligt. senare nu på efter middagen gick jag och joel ut en sväng, blev lite bus i snön ;P riktigt skönt väder ute, -3 bara :) men snön var ju rätt kall för det ;o :P haha. nu äre snart dax för att se på hockey, modo mot rögle, kom igen nu modo! ikv blir det nog att älskligen o jag hittar på ngt med pojkarna eller så, vi märker väl :) nu ska jag kilaa, pussss!

joel, du är underbar <3

söta emmy :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0