torsdag och modoförlust

hello snyggingar :)

tidig morgon för mig i morse ;/ hugaa! alltid lika jobbigt att stiga upp ;p
men men, det gick endå och jag kom iväg i tid faktikst, började kl 7.
skön dag på praktiken, lite städning, en sväng till bibliotek och fotvård men en brukare.
slutade vi halv4 så då blev de att jag åkte in till stan, skippade träningen idag igen ;(
ävensom det är inge kul att ligga ute efter vägarna på detta väglag med all snörök.
känns tråkigt värre att missa träningarna men det är som inte värt att ge sig ut på e4an.
aja. hämtade upp joel på körskolan idag igen, åkte till lägenheten och bytte lite kläder.
efter det åkte vi och handlade lite och efter det lagade vi mat i anna,olov & emmys hus.
dom är inte hemma så vi passade på att låna det, för vi skulle lix till grannen deras
och se på hockeyn. men det gick ju inge bra alls för modo så det var tråkigt att se på.
nu blire kvällsfika sen sängen, börjar lika jääkla tidigt i morgon ;o haha synd om mig.
I morgonkväll blir det mys med hjärtat för vi firar 3månader :) <3

pussss&kraam /m


Kommentarer
Postat av: Du vet vem!

Puss på dig Älskling! <3

2010-02-04 @ 22:17:07
Postat av: Carro

Haha, jag och David brukar alltid se luleås matcher men dom har blivit så dåliga senaste tiden så vi har gett upp. Och vi tänkte att nu är det kört mot Modo, men inte det, ända matchen vi inte ser och dom vinner ;)

2010-02-08 @ 12:40:41
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Emil

Tack så mycket Malin:D<3

Jättekul att du tycker det:)



Cool blogg du har, gillar verkligen BrillerN på bilden :)

2010-02-23 @ 00:23:55
URL: http://thewaytothetopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0