sovmorgon & lärarbesök ;)

tjabba!
sovmorgon i morse, skulle egentligen ut med emms på en prommis,
 men hon var sjuk så det blev inget.
jag hade ont i magen oxå så jag låg kvar ett tag till, klev väl upp strax före 11.
lite efter 11 kom älsklingen hem från skolan, han slutade tidigt idag han ;p
jag duschade, sedan käkade vi lunch och efter det åkte jag iväg på praktiken.
idag kom min psykiatrilärare på besök oxå, det var "halvtidsbedömning".
jag tkr det gick bra, min handledare talade iaf bra om mig och helena verkade nöjd ;p haha.
var en lugn kväll på jobbet, slutade vid 21.30 så då vare bara att åka in mot stan igen.
nu blir det en macka sen sängen för i morgon börjar jag kl 07.00 ;o haha och träning på kvällen.
natti natti sötisar! pusssss


jag har världens bästa pojkvän! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0