NYTT FÖRSÖK ;)

TJA ;)

nu sitter jag här igen ;o haha ska göra ännu ett försök att komma igång med bloggandet igen ;p
känns typ som 100;e gången (a) hahah. ajaa.

idag är jag lediig från praktiken, sköönt. sov till kvart i 11 för jag trodde vi hade tvätt tid 11,
men så vare ju såklart inte, kl 15 var den :P
prata med anna så hon följde mig och bytte min balklänning ;P jag hade fått fel storlek. hahah.
efter det åkte vi till coop, jag köpte lite värmeljus och nå tvål osv :) tog även en fika efter, mysigt.
så tack för sällskapet bruttan! längeseen nu.
när jag kom hem hoppade jag in i duschen och efter det var jag ner i tvättstugan
och satt igång 2st maskiner :) nuu sitter jag bara och väntar på att min älskling ska komma hem! :)

hörs. PUSSSSSS

jag och annisch! ;*




Kommentarer
Postat av: annisch xoxo

Tack själv pullan :* Det var det verkligen <3

2010-02-01 @ 15:48:20
URL: http://nattstad.se/ajohandsome
Postat av: Kapten Jack Sparrow

Yarr!

2010-02-03 @ 22:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0