torsdag 3/9

hejsan!

nu blir det ett väldigt nerkortat inlägg,
jag hade först skrivit ett långt inlägg,
men det försvann på något jäkla vis! :/
LESS, kan man kalla mig nu ;o :P
ajaa, dagen har vare lugn, skola osv..
efter skolan kom emil & emma hit och
hjälpte mig med bilen, gulligt av er, tack:)
efter det käkade jag, och senare på kvällen
gick jag och söt-emelia på hockey,
det var riktigt skoj tkr jag, hihi :) <3
i morgon kommer pappii hit med min cykel,
men jag hinner ju typ inte cykla ngt i morgon
så jag får dra en sväng på måndag :D haha.
igår vare mysiskväll med anna,
gjorde först hårinpackning, efter det BIO :D
"sommaren med göran" riktigt bra,
och rolig, jag skratta nästan ihjäl mig ibland :D
heh,. ne ni blir som sagt lite kortare än tänk.
nu ska jag kvälla (: hörs /m

tjiing

en riktigt seriös bild på anna och mig :D hahaha pösss ;*


Kommentarer
Postat av: emelia

Det var mys :) Vi måste hitta på något snart igen! :) Hihi! Puss

2009-09-04 @ 08:45:08
URL: http://emelianordin.blogg.se/
Postat av: anna

:***

2009-09-04 @ 13:03:37
URL: http://ajohandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0