torsdag 10/9 & fredag 11/9

tjenaa ;)

orkade inte skriva ngt igår så här kommer lite om både igår & idag :)
igår var det skola på dagen precis som vanligt, började med sovmorgon (Y)
efter skolan var det hem till lägenheten snabbt för att käka & packa,
sedan bar det iväg på fotbollsträning i ullånger, det va najs, anna åkte med.
efter träningen var det bara att köra upp till övik igen för att se på IDOL ;D
vi såg på det hemma hos anna med hennes familj och kisssebäbisarna ;P
sen när jag kom hem därifrån så skrev joachim och ville komma o hälsa på :)
och såklart gick det bra, alltid lika kul när du kmr, finns här för dig, det vet du<3

ja, och idag var det skola oxå, dagen började med idrott & hälsaB :D
vi var på kanotcentralen och paddlade kanot, vilket var vingligt och kallt,
men endå helt okej, men hade vart roligare en varm sommardag ;)
efter det vare religion sen lunch, kebabgryta, göttans!
på efter middagen hade vi historia & svenska, slutade 13.50 typ..
då blev det hem till lägenheten hämta väskan och sen tog jag & anna bilen
ner mot stan, skulle skynda oss för att hinna en runda på stan,
försöka hitta något till i morgon då det blir utgång ;) tagggaa! :D:D
vi han kuta runt typ en timme, blev ett par leggings och 2tröjor.
efter den bar resan hemöver, släppte av anna på busshållplatsen i ullånger.
sedan for jag hem till körning :D wiiho, skönt! nyss ätit god middag.
ikväll blir det kika på TV-pucken killarna (ångermanland) och sen IDOL (Y)
ne nu ska jag ska jag slänga mig i soffan :) hörs /m

tjiing

hemma i körning, bästa stället på jorden :) <3



Kommentarer
Postat av: emeliaaaa

Jag måste ju följa med dit någon gång och se hur ni har det! ;) :D puss

2009-09-11 @ 21:25:23
URL: http://emelianordin.devote.se
Postat av: mallan

ja verkligen :D och jag till dig :) pusss söti<3

2009-09-11 @ 21:48:33
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0