tisdag 8/9

hej gullisar (:

sitter på skolan nu, har världens lååånghål ;/
känns as drygt, men men! vi börjar 10 i 2 med psykiatri.
igårkväll kika jag lite på läxorna, sen gick jag till söt-emelia
och hälsa på henne & elin, vi såg film, snackade och myste :)
blev ganska så sent oxå, men som tur va så hade jag sovmorgon
idag igen! ;o sjukt slappa dagar har vi, har inte kommit in i
skolan riktigt än känns det som! ;o
som sagt om ni smsar skriv gärna vem det är ifrån så jag slipper
fråga vem det är till alla ;) har nästan inga nummer! :/
å idag har jag mina glasögon på mig ;o första gången på länge ;P
känns väl lite ovant men endå rätt skönt, ihih.
ikväll är det fotbollsträning, ska bli roligt! (:
det enda som är tråkigt är att man missar första avsnittet av idol09 :O
men men inte så mycket att göra åt det  ;)
nu ska jag kila /m

tjiing


denna snygging använder jag för tillfället ;s hahah
ingen kamera och batteriet laddar ur på typ några timmar (Y)


Kommentarer
Postat av: anna

Men snygg mobilen mallan! :) vars har du köpt den? blir så intresserad av den, nyaste mobilen från o9! verkligen superhot! hmm... hahha :D men kul att du hittade en bild på den iaf, visste inte att det finns bilder från stenåldern kvar på google :) syns imorgon biatch!

2009-09-08 @ 13:33:03
URL: http://ajohandsome.blogg.se/
Postat av: Emelia

Det var myspys igårkväll! :) <3 Synd att du missar första idol! :/

2009-09-08 @ 15:44:47
URL: http://emelianordin.devote.se
Postat av: mallan

anna: hahah jaa jag förstår att du är avundsjuk ;) ja den kom ut på internet idag därför jag inte hittade den igår:) så ny är den! iihh :D seeeyaa puman!



Emelia: det var mkt mys igår :) jaa jag är så sur över det :( :P haha, <3

2009-09-08 @ 17:14:17
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0