tisdag 1/9

tja ;)

dagen har bestått av skola,
dagen började med alternativ medicin lektion,
sen var det matteB, fick böckerna idag! (Y)
efter lunch hade vi historia, pratade mest.
och sista timmen hade jag psykiatriB,
vi var på ett studie besök på "rsmh" 
riksförbundet för social och mental hälsa.
det var väl rätt så intressant iaf :)
efter skolan, åkte jag hem till lägenheten,
städade lite, och käka middag sen vila jag =)
blev ingen träning ikv heller,
får hostattacker för mina ansträngning typ.
så det kändes dumt att träna,
men ska iaf åka på dom två andra i veckan.
och idag har jag nästan köpt en cykel oxå,
mamma ska åka och titta på den i morgon (:
hoppas den är bra, skulle vara skönt.
i morgon äre sovmorgon igen, härligt :D
börjar 9.50, tror jag det var? (a) hehe..
ne nu ska jag fortsätta att se på tv,
någon dokumentär om en kvinna
som fick åttlingar (stavning?)
och hon hade redan 6 barn innan också ;o
hon är steencool ;)
ne men vi höörs! pussis /m

tjiing

Nadja suleman 14barns mamma och ensamstående.


Kommentarer
Postat av: JOHAN DIN ÄLSKADE VÄNNNNNNNNNNNNNNNNN :D:D:D:D:D:D

HAHa big family l0l :D

2009-09-01 @ 22:38:25
Postat av: mallan

haha ja det kan man säga ;)

2009-09-02 @ 17:28:18
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0