onsdag 2/9

tjenatjena :)

idag har varit en snurrig dag ;o
dagen började med sovmorgon som var skönt.
sedan hade vi projektarbete ;P typ genomgång.
efter det vare lunch, och efter den, lång rast? ;o
aja, 12.50 vare iaf idrott, brännboll vare som
stod på schemat, skoj var det, vi mötte MITK,
och gissa vad.. OP vann !!!!!! ;o helt otroligt (Y):D
hehe kicki blev stolt över oss, det syntes! ;)
efter den skulle det vare projektarbete igen,
men emma & jag bestämde att vi gick hem ist.
väl hemma, käka jag och packa fotbollsväskan.
men när jag skulle åka typ vid 5tiden,
såå startar ju såklart inte bilen, helt strömlös!
fan! jag som äntligen skulle på en träning ;s
aja, inte så mkt att göra åt saken!
blev en joggingtur här ist, tråkigt & hostigt.
menmen, blir ikv att anna kmr ist då.
blir myskväll med ansiktsmask o grejer,
sen blire BIO för hela slanten ;)
sommar med göran blire nog skulle jag tro.
Och idag köpte jag en cykel, elr ja mamma.
när mamma kom dit såg dom att de var punka
på den så, vi fick den gratis ;) haha, måste
bara byta framdäck :D sooft!  röd & fin, ihih.
nu blire annisch !  pösss /m

tjiing

rödafaran, min nya cykel! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså, lyssnar du på allt jag säger eller? sa ju att cykeln skulle upp på bloggen! ahha

2009-09-02 @ 20:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0