onsdag 23/9

hej alla :)

idag har varit en väldigt skönt dag, började med provning av
studentmössor, så nu är den äntligen beställd :D:D
jag beställde även ett glas, en penna, en tuta och en tröja! :)
känner verkligen så himla skönt att ha beställt, allt känns inte så långt iväg.
och det blev att jag skrev Mallan - omvårdnads fram och 2010 bak :)
efter det käka vi lunch och sedan var det idrott, orientering ;o
emma & jag var ute i nästan 2timmar (hade ingen lektion efter)
riktigt skönt väder, och vi hann ta 10 kontroller :D bra av oss (y)
efter skolan cyklade jag hem låg och vilade lite sen käkade jag.
har även pluggat lite på matten som jag inte fattar ett skit av !? hjälp.
just nu sitter jag och kikar på idol, alltid lika kul, men fan skippa pauserna!
efter idol blir det att plugga vidare på mattten ;/
och jag måste gå till kvantum och köpa toapapper ;o helt slut, haha ;)
ne, nog för idag, lägg gärna en kommentar vad ni tkr om min nya design :)
pusss&gos /m

tjiing

idag är det faktikst världens bästa jacobs födelsedag :)
18år fyller han, grattis vännen, jag saknar dig <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0