onsdag 16/9

hejsan :)

skulle skriva igår men mitt internet ville inte fungera som det ska ;o
aja inte så mycket att göra åt saken :) gjorde endå inte så mkt igår.
var på skolan, sen efter skolan sprang jag och köpte en kofta på HM
som jag har kikat på flera gånger, det var typ en svart bolero 149kr.
sen gick jag hem och käkade sen blev det en prommis på ca 1timme :)
skulle egentligen till elinB och titta på Idol, men fick inte tag på henne
så jag kunde inte gå dit, så jag satt hemma själv och såg det ist ;)
idag, skola som vanligt, började med etik & livsfrågor, efter det projektarbete
i typ 2 timmar, inte direkt vad vi kände för så tog lunch lite tidigare (A)
haha, nu väntar vi på att ha idrott, orientering tråkigt men ett måste.
åså ringde dom från jobbet idag oxå, jag ska få jobba ikväll 15.00-21.30
och samma tid i morgon, skönt det och bra med pengar om inte annat.
ne nu ska vi gå och byta om, harebra puss & gos /m

tjiing

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0