onsdag 16/9

hejsan :)

blir två inlägg ikv bara för jag känner för att skriva lite nu, har tråkigt ;)
har jobbat ikv som sagt, det gick bra det och vi åt korvstroganoff till middag. 
senare på kvällen blev att att ta det lugnt, städa lite och se på idol :D kul.
just nu sitter jag och dricker lite LOKA (päron) gottgott, och lyssnar på
min nya favvo, Gavin Degraw, såå himlarns bra tkr jag :)
har oxå nyss läst lite psykiatri och pratat med mammsen i telefon :)<3
älsklings-sanni ska till vetrinären i morgon, hon har fått en knöl i ena
juvret, så dom måste ju kolla upp vad det är, vi hoppas såklart på det bästa!
får inte vara något, och det kommer inte vara något, världens bästa sanni <3
I morgon äre studensmösseprovning :) blir kul, börjar längtas! :D
nu ska jag läsa klart psykiatrin sen kvälla, puss påer /m

tjiing

finns ingen sötare & bättre än min sanni, <3

Kommentarer
Postat av: emelia

Hoppas det går bra för henne <3

2009-09-17 @ 11:13:32
URL: http://emelianordin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0