onsdag 09/09 -09 fräänt :D

hejsan :)

idag har varit en riktig slappar dag ;o börja med sovmorgon! :)
sen sågs jag o emma på skolan typ vid 11 tiden, skönt..
sedan vid 12 bar det iväg mot själevad och klassensdag typ :D
vi var på kanotcentralen där vi grilla spela kubb och vissa
paddlade kanot ;) haha blev gott om skratt iaf :D haha
efter det gjorde vi inte så mkt, men jag kan berätta att
när jag skulle lämna av emma hemma hos sig så började
min bil att koka? ;oo hahah, bara tookröök under huven,
sen koka vattnet ;s hahah:D men tillsist efter lite påfyllning
så rullade bilen igen ;) ihihi. 
nu ikv har anna vart här, vi såg på Idol och det var ju kul
som vanligt, haha gud va vi skratta åt dom där 2killarna! :D
vi knäppte även lite najsiga bilder :D ihih, <3
ne jag måste typ försöka somna nuja,
jag bjuder på lite bilder från idag (: höörs/m

tjiing

OP3are,  johanna, ramona, maria & björn :)


jag klarade av att stå på händer :D:D



en bild på mig och annisch oxå när vi kör kuddkrig :D<3


Kommentarer
Postat av: anna

<3

2009-09-10 @ 15:48:08
URL: http://ajohandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0