Måndag 7/9

tjenixen :)

som ni ser har jag tage bort det rosa och har typ helvit blogg ist.
blev så otroligt less på det jag hade, skulle vilja göra ngt snyggt,
någon som vet hur man gör så får ni gärna hjälpa mig att
göra om här på min blogg ;) skriv en kommentar elr ngt :)
skulle vara supersnällt!
och idag slutade nog min mobil att leva ;o har inte fått igång den på hela dagen!:(
så nu har jag ngn rackarns gammobil som typ inte fungerar,
men bättre än inget, men då till det tråkiga.
har typ inte ett enda nummer så om ni vill va snälla kan nu ju skicka
ett sms elr ngt med ert namn så får jag dom på den här telefonen oxå,
tills det att jag köper en ny (; men kmr ta ett tag för mig att bestämma mig.
ne nu ska jag sätta mig och göra lite läxa ;/ tråååkigt men ett måste!
skriver kanske ett litet inlägg ikv :) pusss påer /m

tjiing

min kära mobil :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0