måndag 14/9

tjenaree :)

dagen började med sovmorgon, började 09.50, sköönt :D
rätt lugn dag på skolan, hade etik & livsfrågor, sedan lunch,
och efter det var det psykiatri då vi hade besök av 2st personliga ombud.
och efter den var det alternativ medicin, fick sluta lite tidigare! (:
sen efter skolan gick anna o jag en sväng på stan, tog de lugnt bara,
anna köpte några småsaker bara och jag ingenting, hade inte börsen med,
hah rätt smart egentligen, för då handlar man ju inget (Y) haha.
just nu sitter jag och lyssnar på musik, ska snart upp på skyttis och
titta på fotboll med joachim, HögaKusten/fv - anundsjö :) blir najs!
ne nu ska jag draa, kanske skriver någon rad ikv, puss /m

tjiing

jocke är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0