lördag 5/9

tjabba :)

blev inget inlägg igår, hade typ inte tid & ork ;)
igår var det skola, IoHB första timmen,
vi cyklade lite spinning sen gymma vi lite, skönt.
efter det hade vi religion, lunch svenka & historia!
när jag kom till lägenheten så hade pappa
varit till mig och lämnat min nya cykel :D
den va lite sliten men den va endå fin & duger mkt bra! :)
jag packade ihop mina saker, sen körde jag hemöver.
när jag kom hem tog jag det lugnt,
åkte med mamma och handlade lite bara.
käkade sen efter det typ vid 6 så for jag, kim & filip
till kramfors för att kika på hockey, mkt trevligt :)
och än en gång grattis kimpa till körkortet :D
när vi kom hem var vi hos filip och såg film..
gick hem vid kvart i 1 tror jag.
idag lördag, började dagen med fotbollsträning kl 11.
nu på eftermiddagen har jag bara tagit de lugnt
och ätit middag, gott (: ska snart gå en prommis
med favoritsanniii :D <3 ihihi.. får se vad det blir ikv.
blir inte uppe så sent iaf, match i morgon, TAGGAAA!!!
kryaa påre annisch! ;)
hare bra, /m

tjiing

mina pojkar ;)  kim&filip <3


Kommentarer
Postat av: anna

tack gummish :))

2009-09-05 @ 18:00:57
URL: http://ajohandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0