lördag 5/9

tråkig kväll,.
har typ inge gjort någonting, sutte hemma!
såg fotbollen iaf och det slutade ju helt otroligt ;o :D
haha det ska fan vara zlatan om någon! (Y)
med 1sek var avgör han, det blev inte ens avspark efter målet.
sverige vann över ungern med 2-1 :) najs.
trodde jag skulle vara med kim & filip ikv, men tydligen inte.
så less, men emil ringde och då blev jag på bättre humör,
alltid lika roligt att prata med dig gubben, :)<3
snart är det dags för sängen, viktig match i morgon
och vi ska fan i mig vinnna! jag vet att vi kan klara det här tjejer!
kom igen och tagga till ordentligt, nu fan ska vi visa dom,.
ne nu ska jag gå och ta ett äpple (:
godnatt sötisar /m

tjiing

empa, du är bra! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0