lördag 19/9 söndag 20/9 måndag 21/9 tisdag 22/9

hejsan :)

har inte orkat skriva något på länge, sorrry (A)
ja här kommer lite kort om alla dessa dagar då ;)

Lördag:
vaknade typ vid 10, käkade frulle sedan gick jag ut med sanni :)
vi gick en skön prommis i skogen, ihih sötgumman!
efter det blev det duschen sedan åkte jag på hockey med kim&filip.
på kvällen var det middag med fotbollslaget, trevligt tkr jag :D
och efter det åkte jag med kim, filip, lina och nattis till sollefteå,
vi åkte dit för att titta läget, gick på någon fest, var nere på stan
åså åkte jag blir med andre :) fin biilen ;D haha. bruum!

söndag:
vaknade typ halv12 (a) skönt med sovmorgon iaf ;D
då gick jag ut och spolade av bilen lite iaf, den var riktigt smutsig ;o
men men, efter det blev det hockey igen, men åkte dit med rödéns.
trevligt trevligt, sen hem käka, sen packa för att sedan åka till övik.

måndag:
skola idag, började med en liten sovmorgon till kl 9 :) skönt.
därefter lite projektarbete, hehe som jag och emma typ pratade bort.
aja, efter det etik & livsfrågor, rätt kul lektion med diskussioner (y)
lunch, köttbullar.. efter det hade vi psykiatri tror jag, erik & jag va bra! ;)
sedan alternativ medicin (a) hahaha :D
efter det följde jag brallan på stan, för vi väntade på tina :)
vi åkte sedan hem och det blev en riktig myskväll på valla, tack tjejer <3

idag, tisdag:
skola idag, jag trodde vi hade sovmorgon men det hade vi bara nästan,
men det löste sig endå :) haha. vi hade alternativ medicin .
efter den blev det matteB, prov på tordag taggaa!? ;s kan ingenting.
lunch, mos & korv, gick väl att äta iaf :P sedan efter lunch hade vi
historia i 1,5 timme, jag höll helt seriöst på att somna.
sen efter den psykiatri, men sandra och jag bestämde oss för att sluta (Y)
sprang ner på stan och köpte en mascara och en kajal till mammii <3
gick hem, städade lite, bäddade sängen för Lovisa skulle komma ;)
åså passade jag på att ligga och vila lite, sköönt som bara den.
typ vi efter 6 någongång kom hon, riktigt trevligt tycker jag,
vet inte hur många gånger vi har sagt att vi ska ses men bara sköte på det.
vi såg idol och hade allmänt mysigt, hon hjälpte även mig att
fixa till bloggen så det blev såhäär fin som den är nu :D jag är grymt nöjd.
nu hoppas jag verkligen inte att det dröjer lika länge till nästa gång ;)
och idag är det faktikst filips 18årsdag, så grattis till han :D<3
nu ska jag lägga mig och se på tv, puss&gos /m

tjiing

söt-lovisa :)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du är bra malin <3 !

2009-09-23 @ 07:56:05
URL: http://viewsoflife.blogg.se/
Postat av: mallan

du är stumpan :)<3

2009-09-23 @ 14:00:47
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0