lördag 12/9 söndag 13/9

hej hej (:

lördagen började med att kliva upp vid 08.00 för att käka frukost,
och jag ville ju hinna vakna till ävensom vi hade match kl 11.00 ;s
galen tid men bara att gilla läget ;) och vi vann med 2-8, bra tjejer!
det var den sista matchen för säsongen, känns både tråkigt & skönt.
ajaa, efter matchen åkte vi in till härnta och handlade på coop,
sen åkte vi hem tilll körning, för att jag skulle packa.
det blev att käka lite lunch oxå, och det var nog bra för jag va hungrig!
efter det så körde anna o jag upp till övik för utgång :D wiihoo.
det var en trevlig kväll och jag hade jätte roligt ;) tack brudar & kim.
kvällen slutade väl typ vid 3tiden och då var det skönt att sova ;)

idag vaknade jag vid 14.00 ;o hade inte ens vaknat till på morgonen,
det brukar jag alltid göra men men, det behövdes nog sömn :D
var lite små tung i huvudet idag, men man mår som man förtjänar :)
var och käka med anna sen gick vi till amanda för att hämta lite
saker som blev kvarglömt där igår.
aja, sen ikv var jag och hos emelia och såg på notting hill :)<3
älskar den filmen, vet inte varför men den är såå bra alltså (y)
nu ska jag bara ladda upp några bilder sen blir sängen,
annars orkar man väl inte med skolan i morgon ;) puss/m

tjiing

jag på förfesten hos amanda ;)


haha anna va taggad ;)


amanda, emma & kim :)


hehe jag och emelie, enda bilden jag hittade då hon var med :)


TACK ALLA NI FÖR EN ROLIG KVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Emma

oj vad min bil ser ensammen ut :( :P

2009-09-14 @ 07:02:19
Postat av: mallan

ja den var rätt ensam ;o :P

2009-09-14 @ 18:06:04
URL: http://malinnorlander.blogg.se/
Postat av: annaaa

tack själv :))

2009-09-15 @ 19:54:26
URL: http://ajohandsome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0