fredag 18/9

hallåja :)

orkade inte skriva igår efter jag hade varit och jobbat så skriver nu :)
sanni var ju som sagt hos vetrinären igår, pga en knöl i ena juvret.
dom tyckte att den borde opereras bort, men vi skulle vänta och se
till efter nästa gång hon löper för det kunde vara någon slags hormonknöl
elr ngt sånt som skulle isf försvinna då, men om den inte gör det så
går dom in och tar bort det som då isf mest troligt är en tumör,
det var ca 50/50 att den då skulle vara god/elak artad, håll tummarna!(:
jag håller er uppdaterade när vi vet något mer.

vanlig dag idag, skola precis som vanligt, första timmen var I&HB.
vi var på puttom och slog lite sen puttade vi typ ;s :D haha ajaa!
efter det väntade religion, hm as snurrigt just nu, hinduismen är svår.
lunch sedan svenska i typ 2 timmar ;o avslutades fint med mackes (läraren)
egna solskenshistora om hur han & hans fru träffades ;) naajs.
efter skolan gick jag till läggan och packade ihop lite osv, sen körde
jag hem över :) skönt att vara hemma tycker jag.
skulle egentligen kika på en bil idag, men de blev inte, blir en annan dag ist.
ikv har jag bara varit hemma med pappa, vi har käka sallad och
sett på hockey & på idol (Y) hahah. mamma är och jobbar.
grabbarna verkar inte vilja vara med mig ikväll elr ngt ;o :P aja upp till dom.
men hade jag vetat hade jag ju kunnat hitta på något annat, men men.
nu ska jag gå och gosa lite med min bästa sanni, <3 PUSS /m

tjiing

sanni, min favorit <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0