29/9 tisdag, på skolan

TJAAA :D

sitter med erik i biblan just nu, vi har psykiatri men gör inget spec.
i morse var jag världssnabb ;o jag vaknade 07.57 vi börjar 08.10.
och jag hann till första lektionen, endast 4minuter sen, före läraren (Y)
riktigt bra gjort av mig faktikst, lixom 17min från sängen till skolan ;)
ajaa. Igår kväll var jag ju som sagt hos anna och såg hockey & idol.
efter det åkte vi till micke & martin, visa bilen sen såg vi omröstningen
av idol där hos dom osv, mycket trevligt tycker jag iaf :) får vi göra om!
emma & anna vill att jag ska gå med ner på stan efter skolan,
men jag får se om jag orkar, jag känner mig trött o sleten :P
vi märker väl :) hörs! pussss


martin & mikael öberg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0