27/9 söndag

tjooo sötisar :)

söndag idag, alltid lika drygt för då vet man att i morgon väntar skolan.
men men, fungerar ju inte direkt att hoppa över söndagen heller :P
aja, idag klev jag upp kanske typ vid halv11, gick ner och åt lite,
sen gick jag en skogspromenad med favoritsanni :) <3
sen när jag kom hem blev det att tvätta nybilen :D:D wiihoo, äntligen!
så numera är man audi-ägare, känns kanon bra tkr jag (Y)
inte för att man förstått det än, men det kommer :D
just nu sitter jag och lyssnar på musik bara och tar det lugnt.
kanske ska börja med att laga lite mat om ett tag, vi får väl se :P
ska hinna träffa kim & filip en sväng oxå innan det blir övik :)
ne nu ska jag duscha, kommer nog ett kort inlägg ikv oxå! hörs.

min nya pärla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0