26/9 lördag

hej :D

idag har varit en chilldag, anna & jag sov till typ 10 - halv11 elr ngt sånt :)
sen blev det frulle osv, efter det ullånger låna hem en bil jag ska kika på!
sedan blev det in på ica och handla lite mat osv
sen in på hallen och titta på hockey lugnvik - brunflo.
efter det direkt hem och titta mer hockey, djurgården - modo på tv;n.
och ja blev en skönt vinst för modo med 1-2, foppa som avgör, såklart :P
efter den blev det käk sen ut med sanni :)
och ikv har vi varit ute och kört lite, var till kramfors, sandö & klocke osv.
vetni va jag mer kom på idag, idag har jag haft mitt körkort 4månader (Y)
får se vad jag hittar på i morgon, men blir iaf en långprommis med sanni <3
nu ska jag hoppa i sängs tror jag (: hörs i morgon! pusss & gos,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0