9/10 fredag

tjiinii :) 

skön dag idag, började med Idrott & hälsaB, innebandy (Y) :D efter det var det religions lektion och luunch, äckelhamburgare! ;s sedan efter det vare skoljoggen, jag emma & sötbagge gick runt, ca 7km! :) efter det där prata jag med kim och kika om jag skulle komma och hälsa på men då blev han utskriven så det var väldigt passande för då kunde vi åka direkt hem tilll nordingrå, skönt att du är hemma gubben :)<3 väl hemma satt vi och pratade en stund hemma hos kim, sedan åkte jag hem för ikv var vi bjuden till sundells på middag vilket var väldigt gottt och trevligt, laxpaj, MUMMMAAA :)) efter det gick jag & elin och hälsade sunkan, hon satt och hade tråkigt i jonas lägenhet för han var på jobbet, så vi såg idol och det där! najs najs. lite problem med ljudet bara men det ordnade sig tillslut ;) hahah. sen jag kan säga vad jag tycker, jag tycker heelt klart att camilla skulle åkt ut, jag tåål inte den kvinnan, men det är ju vad jag tkr, men jag tror inte att jag är själv om att tycka så! ;) haha.. huga ;) fast Karolina var verkligen inte heller bra idag så, på sätt o vis vare väl kanske rätt att hon åkte ut ur tävlingen,.  jag håller mig kvar vid Erik & Calle, grymt bra båda två! (Y) yeeeaaah :D
nee nog för idag, nu ska jag gå och lägga mig och mysa med sanni :) pusss&gos sötnosar!



Kommentarer
Postat av: tim

calle is the shit! :O :D

2009-10-10 @ 11:37:42
Postat av: mallan

haha ERIK med <3<3

2009-10-10 @ 19:33:53
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0