8/10 torsdag

ibland har man turen på sin sida, eller kanske man ska kalla det tur i oturen.
man borde tänka vilken tur att det gick så bra som det gjorde,  
men det enda jag sitter och tänker på vad som skulle kunnat hänt dig.
jag är så otroligt rädd att förlora dig, och bara tanken får mig att må illa.
jag är inget utan dig vännen, aboslut ingenting, lova att aldrig lämna mig!
att sitta där med dig på sjukhuset idag är det minsta jag kunde göra,
för du vet att jag gör vad som hellst för dig, skulle sitta där föralltid om det vore så.
du är min bästa vän och jag älskar dig otroligt mycket kim! tack för att du finns <3

äkta & evig vänskap!<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

du är underbar malin!:) inget utan dig! <3<3<3<3<3

2009-10-11 @ 23:32:23
Postat av: mallan

och jag är inget utan dig kim, <3<3<3 :)

2009-10-12 @ 17:08:01
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0