31/10 lördag

hej hej :)

inte orkat skriva ngt i veckan som ni kanske märk, har varit med joel typ hela veckan :) söndagkväll kom joel med hit till körning. Här hemma var vi tills onsdag mitt på dagen, sedan var det övik och utgång med tjejerna för min del vilket var trevligt tkr jag :) tack för det. sedan på torsdag åkte jag ut till gokillen i skogen, dvs Leding och åkte från joel hit till körning idag, kom hem för ca en timme sedan :) jag är superduper nöjd med mitt lov och jag hoppas alla andra oxå har haft det bra under lovet :) just nu sitter jag och kikar sista perioden på hockeyn, modo-södertälje och det gick bra för modo, vinst med 4-1 ;) häärligt! :D och idag äre timpiies dag, 18år fyller han, grattis grattis :) ikv ska jag vara med pojkarna här hemma blir riktigt nice det, känns som det var längesedan vi hittade på ngt :D ne nu ska jag ta en dusch, vi höörs senare,
pusss & kram <3


Kommentarer
Postat av: 18åringen! :D

vad är det för en dag!?! :D:D det är iallafall inte en vanlig dag för nu får jag sitta på lunarstorm varje dag hurra hurra hurra! :D:D:D mohahha

2009-10-31 @ 18:57:06
Postat av: mallan

haha den där va klockren timpiiee ;)

2009-10-31 @ 19:03:28
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0