24/10 lördag

heeej :D

idag tog jag en riktigt skön sovmorgon, låg till kl12 (a) sedan var det frukost, sedan satt jag och degade lite framför tv;n. någon gång sen åkte jag in på ICA och handlade åt mamma :P kl15 åkte jag in på hallen för att kika lite på hockey, idag vare B-jun som spelade, åkte dit mest för att fördriva lite tid också träffade jag jonathan som för övrigt fyller 18år idag, så grattis till dig :D aja, efter 2 perioder åkte jag hem igen, kikade typ en period på modo sedan gick jag och la mig och vilade en stund, mycket skönt ;) sen har jag bara varit hemma med mamma & pappa hela kvällen, och tagit det lugnt! :) nu ska jag gå och sättta mig i soffan och sen skulle joel ringa!
hörs i morgon, ha en fortsatt trevlig lördag.  pusss&gos <3

lägger in en bild på pappa, mig & mamma från när vi var på Rhodos -08 :)<3
*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0