23/10 fredag

tjiini sötisar :)

igår (torsdag) orkade jag inte skriva ngn blogg.  jobbig dag på skolan, 5 lektioner, usch bara :p efter skolan gick jag hem direkt, la mig och sov lite, sedan gick jag en sväng och sedan gjorde jag inte så mkt mer :) och nu idag då vare inte fullt lika tuff dag ;) haha, vi hade idrott & hälsa B första timmen och det var även den sista :D så jag klev upp kvart i 8, käka lite sedan gick jag till skolan och hade indrott i 1,5 timme, fotboll spelade vi ;) riktigt roligt iaf. efter det gick jag hem. så va hemma typ lite innan 10, då blev det dusch sedan låg jag och chillade ett tag sedan gjorde jag mig i ordning och gick ner på stan för att träffa joeeel :) fick även träffa hans trevliga familj ;) det var kul det,. träffade oxå julia på stan så vi kom fram till att hon kunde ju åka med mig hem, så vi gick upp typ vid kanske halv 4 och packade osv i lägenheten, sedan började vi rulla hemöver :D så nu är jag i körning, för till veckan äreee LOOV :D gud så skönt och otroligt efterlängtat! :) aja, när jag kom hem idag iaf så blev det lite käk, sedan in på hallen för att titta på hockey, HKH - Nyland, högakusten tog hem seger överlägset med 5-1 :D häärligt grabbar! efter hockeyn så vare hem direkt vänta lite och sedan se idol-omröstningen :) blev väl rätt på ett vis men men, någon måste ju ut varje gång, så äre ju bara :) huvudsaken erik är kvaaar :D bäst han! ojoj. ne ni, nu funderar jag på att göra kväll, va tror ni om det, skulle vara riktigt skönt, gå upp och lägga sig och mysa med favoritsanni :) hihi, ja, det gör jag! hare braa så hörs vi. pusss&gooos <3

den här veckan sammanfattar jag såhär :D (braa vecka, jag är glad)



Kommentarer
Postat av: Joel norman

Och du är lika SÖT som vanligt ;)

2009-10-24 @ 18:19:21
Postat av: mallan

haha ska du säga ;)

2009-10-24 @ 22:38:25
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0