21/10 onsdag

tjaaa, kan typ inte sova :/

eftermiddagen/kvällen har varit kanoners, slutade skolan 13.50 efter en slapp idtrottslektion där vi typ inte gjorde så mycket, prata mest bara, och fjolla på :D hehe rätt roligt det oxå! efter det var det raka spåret hem till emma, för hårfärgning och mat :) joel kom dit oxå, så man han träffa honom även idag :)) hihi. aja, emma & jag körde igång direkt med håret för kl 15.30 hade emma tid på "ögon", för hon hade ont i ena öga elr vare va. men vi hann iaf, elr ja jag fick skölja ur det när emma gått, hon gick typ vid 5över 3 elr ngt sånt, men som tur va hade jag sällskap av joel till typ halv 4 iaf :) jag satte igång med lite matlagning och såg på tv medans emma var på sjukan, hon kom hem igen typ vid halv 5 då vi gjorde klart det sista med maten sen vare bara att äta, mumma! :) ja och efter det någongång gick vi mot skolan och det för att börja köa till modevisningen, träffa sötemelia, elin & malin oxå de stod med oss i kön, sedan efter rätt lång väntan fick vi komma in i värmen och se en kanon bra show/modevisning! (Y) efter det gick jag med emma hem till henne, jag skulle hämta min cykel och lite andra småsaker, så satt jag där och surrade ett tag med hon & emil sen cyklade jag hemöver! :) när jag kom hem ringde först mamma och efter det ringde joel (; ååå nu ska jag lägga mig och försöka sova! vi hörs, puss&gos <3

emms & jag :)







Kommentarer
Postat av: Joel norman

Sötis :)

2009-10-22 @ 14:22:14
Postat av: nordda

Det är du som är söt Malin :)

2009-10-22 @ 17:41:13
URL: http://emelianordin.devote.se
Postat av: mallan

emelia & joel, det är ni 2 som är söta :))

2009-10-23 @ 10:43:42
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0