2/10- 3/10- 4/10 party helg.

tjiinii :)

i fredags var skola på dagen bara, sen på kvällen blev det björn rosenström ;)
hade riktigt trevligt vi var at my place innan och sedan upp på parken :D
finns inte så mycket mer att säga om just det tycker jag, elr jag orkar inte (a)
kommer kanske in några gulliga bilder senare på oss!



lördag vare klassfest, som jag inte riktigt vill kalla klassfest ävensom vi var typ 8st ;)
haha dåligt op3, riktigt illa :D  haha men vi som var där hade riktigt treeevligt tkr jag(Y)
vi var som jag kanske sagt tidigare ute i mellansel hos johanna, myysigt värre.
senare på kvällen var vi in till stan en sväng oxå ;o haha, onödigt men endå värt på ngt vis ;)
orkar inte gå in så mycket mer detaljerat på kvällen, men den sammafattas som bra! :D
vi sov där hos johanna iaf, och vi hade en riktigt mysigt söndag oxå,
vi började med att städa osv, sen belv det frulle och efter det bara slappade vi i soffan.
vi satt och pratade och lyssnade på tro det elr ej, julmusik ;) hahaha
och sedan åkte vi hem in till stan vid 17-tiden idag :) kom hem, käka, sove och inge mer :D
kommer in även lite bilder senaare från den här kvällen, anna måste skicka några (A) ihih.
ne fasen nu måste jag gå och lägga mig, hörs sötisar :) puss&gos <3




Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste tacka så mycket för fredagskvällen bruden :)

2009-10-07 @ 00:14:57
URL: http://jennycarlbom.blogg.se/
Postat av: mallan

ja men gud, tack själv :) johanna har fått dina saker! pusss

2009-10-07 @ 01:00:48
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0