20/10 tisdagmorgon

godmorgon :)

klev upp vid 7tiden idag, kände efter lute hur jag mådde och idag mådde jag faktiskt bra :) verkar lite som min förkylning kmr att vända :D wiiho. aja, jag duscha, käka frulle och gjorde mig iordning sedan vid typ 5 i 8 gick jag ner och tog min cykel till skolan men guud så halt det var ute !? ;o shit alltså, bilarna fick typ inte ens stopp i den lilla rondellen jag passerar på väg till skolan, och när jag skulle över vägen klev jag av cykeln och då kunde man stå på bara fötterna och glida på vägen! haha sjuukt halt. antar att det skett många olyckor nu på morgonen, glad att man slipper vara ute och köra massa bil :) aja, när jag väl kom fram till skolan gick jag in träffa emma och små prata lite, sen såg jag sandra i min klass som oxå läser "alternativ medicin" precis som jag, fick veta av henne då att vi egentligen hade sovmorgon !? ;o jag var alltså där till 10 över 8 men börjar inte lektioner fören kl 10 :( alltså gud det är så typiskt mig att inte ha koll på de ;/ leesss jag blir. och inte orkar jag gå hem igen heller, så det fick bli att sitta här nere i bibblan och läsa lite "Etik & livsfrågor".  och sitta lite vid datorn och blogga lite såklart :P
om dagen börjar dåligt kan den bara bli bättre och det är jag säker på att den kommer att bli ;)
hörs senare! pusss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0