helgen, 16/10 - 17/10 - 18/10 och idag 19/10

tjiinii :)

ifredags vare skola som vanligt, första timmen höll jag emmaV och linnéa i idrottslektionen, det var basket som vi hade. det gick väl helt okej. det gjorde nu iaf, vilket känns skönt! :) efter skolan gick emmaE och jag ner på stan, jag skulle ha någon tunika och skor, och hon skulle oxå ha några saker. tillsist hittade vi allt vi skulle ha så då gick vi hem, då gick jag till lägenheten och packade ihop bara sen körde jag hemöver. När jag kom hem käkade jag lite snabbt sedan hämtade jag upp kim och filip för vi skulle åka ner till H-sand för att titta på hockey. slutade med förlust för högakusten men men. hem åkte inte filip med för han skulle till kramfors, så det var bara kimpa o jag. vi stannade hemma hos oss och hann precis till idolomröstningen som vi såg med mamma & pappa,. jag tycker att det var helt rätt att camilla åkte ur ;) ihiih. efter det såg jag o kim en film och bara hade de mys :) du är bäst.

Lördag så vaknade jag vid kanske 11tiden käkade jag frulle sedan gick jag en skogsprommenad med favoritsanni :) det var lite kyligt med endå riktigt skönt. efter prommenaden gjorde jag inte så mycket tog det mest lugnt och såg lite tv osv. Sedan blev det dusch och fix för att åka på fotbollsgala i kramfors, vilket var trevligt, träffa mycket folk och äta ganska så god mat ;) hehe. extra skoj vare att stöta på timpie för han har ja inte sett på år & dar tror jag ;) aja. vid 2 tiden gick bussen hemöver igen, mot ullånger där en taxi väntade på mig, mamma & pappa + 2st till. kom hem till körning kanske vid 3tiden :) då vare ett glasmjölk sedan sängen :D

söndag sov jag till kl 13, gjorde väl inte så mycket idag, såg tv. hjälpte mamma lite med maten sedan for hon och jobbade, så pappa o jag käkade senare. vid före 5 någongång gick jag en prommis med sanni, och sedan vid halv6 skulle pappa till ullånger på möte och jag skulle skjutsa honom så jag packade ihop mitt och åkte i samma veva till övik, där jag bara tog de lugnt pluggade lite. jag fattar ingenting av Etik & livsfrågor? ;S uusch! menmen.

idag har jag inte gjort ngt alls, stannade hemma från skolan idag, Ont i huvudet & halsont. hoppas verkligen inte jag åker på något förkylning, så jag tänkte att om jag stannar hemma o vilar kanske jag blir frisk ist för att gå till skolan och bli mer sjuk och kanske till och med smitta andra :s :) aaja, känns lite bättre nu så hoppas det vänder helt och hållet. nu ska jag gå och göra lite käk :)  hörs & ses, pusss&goos <3

tack för en bra helg :)





Kommentarer
Postat av: Emelia

Jag tyckte också att det var bäst att camilla åkte ut, men jag hoppas att den andra fjanten åker nästa gång, Nicklas alltså. Då är dom två sämsta borta, och det vore ju perfa! :) Gruvsamt för i morgon btw? ;);) (du kan ju svara på sms) hihi! puss <3

2009-10-19 @ 17:13:15
URL: http://emelianordin.devote.se
Postat av: mallan

haha ja det är sant det, men jag gillar endå nicklas på ngt vis, han har jag inget emot som person, bara det att han inte är så vidare bra :D men han har sjukt fina ögon ju !? ;P hahaha..

haha ja precis, elr ta vi det på msn ;) PUSSS <3

2009-10-19 @ 17:21:35
URL: http://malinnorlander.blogg.se/
Postat av: Emelia

nej malin, han är ful och han är dålig och han är en töönt och han liknar johan palm i sättet! Haha, du och jag tycker så olika ;) Ska vi taala om fina ögon så snackar vi RABIH! :D mums! Jag gillar alla utom Nicklas typ! Hahah. Ja, vi få ta det sen! ;)<3

2009-10-19 @ 20:17:11
URL: http://emelianordin.devote.se
Postat av: timpie

det var kul att träffa dig igen också! hoppas det inte blir lika länge till nästa gång bara! =)

2009-10-19 @ 21:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0