15/10 torsdag

tjinii :)

har vare lite lat med att skriva nu några dagar ;) men men inte så mycket att göra åt, ikv blir det oxå ett kort inlägg, måste lägga mig och sova! idag har vi varit "markörer" åt räddningstjänsten igen, precis som i tisdags! jag tycker det var riktigt roligt. i morgon blir det skola igen, första timmen ska jag, emma & linnea hålla i en idrottslektion ;) hehe det blir nog brare! basket tror jag det var som stod på chemat :D ikv har jag tagit det lugnt var ut på en prommis vilket var väldigt skönt, sen tv bara (: ne ni, nu blire sängen och i morgon är det fredag, bästa dagen på veckan :D sköönt! hörs & ses, puss & gos <3

jag bjuppar på en bild på mig,
från när vi var på olles ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0