13/10 tisdag

tjiini :D

orkade inte skriva något här i bloggen igår, var för lat ;) blir inge långt idag heller bara lite kort om dagen :) dagen böjade med att cykla till skolan vid 25 över 7, skulle vara där halv8,  jag & 5 tjejer till skulle agera "markörer" där åk2or skulle öva då, första hjälpen osv. Med lite låtsas blod så i ansiktet blev det lättare att leva sig in i sin roll ;) haha, vi satt i en krockad bil och hade då olika roller, jag ex. spelade avsvimmad, lättsamt och bra om jag får säga det själv ;) sen skulle då grupperna försöka agera som att det vore på riktigt! :P med lite olika resultat. hehe!, ne det var en rolig dag tycker jag och på torsdag blir det samma igen! ;) skoj skoj. malin har ju sovit här hos mig sedan i söndags oxå, mysigt! :) har tyvärr inte hunnit vare ngt med henne typ, igår överraskade vi linnea på hennes 18årsdag vilket var roligt :) sen idag åkte jag hem till körning för att hämta min bil, som varit på verkstaden och det blev även att jag kikade på hockey, HKH-Kramfors! hann även med att träffa mamma, pappa & sanni en snabbis. ne nu måste jag gå och lägga mig om jag ska orka dagen i morgon, på idrotten äre bad som gäller ;s tråkigt men aja! godnatt sötnosar!




Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket :) jo det hoppas vi också. kramkram.

2009-10-14 @ 18:05:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0