10/9 lördagkväll :)

hej söta läsare :D

min dag började med en riktig sovmorgon till ca, 11.30 :) det var riktigt skönt.  jag käkade lite frukost sedan åkte jag med mamma in på affären och handlade lite, åså var vi till Simons grav och tände ljus, blev jätte fint :)<3 sedan vid kvart över 2 skjutsade jag pappsen till ullånger för han skulle upp till övik och kika på modo matchen som förövrigt inte alls gick som vi ville, förlust mot Rögle med 3-2.  när jag endå var i ullånger kom jag på att köpa ett kontantkort till mobilen så nu har jag äntligen pengar på den igen :D det är så jobbigt att vara utan ;s men det fungerar det oxå! :) haha. Kim kom även hit en snabbis på eftermiddagen, men han & filip kommer hit igen senare och ska kika på fotbollen med mig. Kom igen nu sverige (Y) hoppas verkligen att dom spöar danmark, skulle vara riktigt skönt. hoppas Zlatan visar än en gång vilken stjärna han är ;)
ne nu ska jag inta min plats i soffan och mysa under filten! pusss & kram :)

hahah gryymt gammal bild på kim mig & filip :D <3
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0