helgen :)

tjiini ;)

helgen har varit braa, i fredags vare skola och efter skolan gick jag hem till lägenheten där joel redan var och väntade, han skulle följa med hem till körning :) så efter jag packat klart osv åkte vi hemöver. När vi kom hem såg vi tv, käkade sedan for vi in på hallen och tittade på hockey. HKH - Teamet, det blev seger för HKH med 7-1, bra spelat! :D efter det åkte vi hem, hade myskväll coh såg idolomröstningen sedan såg vi på ngt annat minns inte vad ;P haha. lördag så blev det till att slöa, elr vi åkte in på trädgårn en sväng för jag skulle köpa blommor till fobollsavslutningen åså hälsade vi på hos farmor (: kulkul. när vi kom hem blev det ännu mer tv, sedan började jag fixa mig osv, för det var dags för fotbollsavslutning på kvällen, vi skulle ses på kinavallen kl5 :) så vid strax efter 5 åkte vi mot ullånger, bussen som joel skulle med gick inte fören 25över.  aja! på kinavallen hade vi det riktigt trevligt tkr jag, vi satt och surra, drack och hade det bra! :P till kl 7 var vi nere på centrum där då själva avslutningen skulle hålla till, vi fick mat och efterrätt, gott var det :) det blev även en heeel del dans ;) riktigt roligt hade jag. vid strax efter 1någongång åkte vi hemöver, skönt att det inte blev allt för sent :P idag tog jag en sovmorgon, sedan satt jag och såg idolreprisen och efter det gick jag upp till rödéns och hämtade bilen, nu ska jag väl bara vänta på lite mat och efter det blir det att köra upp till övik, skola i morgon! :) joel kommer ikv oxå så det blir nog en bra kväll även ikv :)  pusss & kram!

jag tycker om dig så mycket joel, <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0