5/11 torsdag

tjini :)

igår orkade jag typ inte skriva ngt så det kommer lite kort nu :)  vaknade iaf med sötisen brevid mig efter en lite sovmorgon, började kl10 :) gick på skolaan för att ha PA efter det åt vi lunch på subway jag, emma, anna och joel, gott ;P sedan skolan igen och då var det dags för idrott, workout, haha gick ju bra !? elr ;D haha, aja. och efter skolan gick jag hem, och när jag kom hem var gubben redan hemma, skulle vara hos mig till hans buss går :) mysii.  sedan igår kväll körde jag hem till ullånger för fotbollsmöte och sedan hit upp till övik igeeen! ;o onödig resa ;P ajaa! kom hem gjorde inte så mycket, prata lite tele sen gick jag och la mig :)
idag hade vi ingen sovmorgon, började med studiebesök på "Ungdoms centra" aja, sen hade vi lite religion sen lunch, träffa joel en snabbis som vara nere här och typ kolla läget :P haha. nu har vi haft PA, nu äre det dags för svenska så jag hinner inte skriva mer :) höörs ikv! PUSS & KRAM <3

J<3


Kommentarer
Postat av: Carro

Har du skaffat dig en karl? :) härligt!

2009-11-05 @ 14:46:48
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: mallan

jo jag har ju det :) hihi.

2009-11-05 @ 22:42:24
URL: http://malinnorlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0